Saturday, February 12, 2011

Australian Wildlife Rescue Games Online

SUMMARY

With the 150th Blog post I want to quit the information on my part.

I hope to see many interested in the blog, forward the address and continue to respond with comments or through email, which I will then sign.

cover line:
Yes, but only if it is extended! Then, to designate as 1c is!
Yes, if it is assured that the water (boiler source in the valley which supplies the Albwasserversorgung XIV) is not in danger!
No, because the entire Truck traffic will not disappear from the entire valley!
Yes, if the regional light rail without problems - or next to it - can be built!
Yes, if the cost is not calculated then gallop to it!

No, if the "caves in the valley" (comparison city hall building in the center) on the risk and cost increase would be!
No, when, as the current planning sketches! Only a short tunnel!
No, if the houses would take the B 312 damage!
No, if the Echazquelle, der Neubrunnen, die Sitterequelle und der Joggelesbrunnen in Gefahr sind!
Nein, wenn der örtliche Handel und die Gastronomie auf der Strecke bliebe!
Nein, wenn die Regionalstadtbahn nicht gebaut würde und die Idee der Bahnhofsfreunde Honau, die Zahnradbahn wieder zum Leben zu erwecken, nicht zu realisieren wäre!

Ich verstehe nicht, dass man als Vergleich Varianten herangezogen hat, die von den Kosten her Illusionen sind, z.B.: Variante 7 c (Zellertal); Variante 5 a und 5 b (Reißenbachtalquerung) und die „Albvereinsvariante“

The variant with me promised to take in the comparison has been made.
It has the name Lippentaltrasse (modified variant 3).

I recall the blog from November 26, 2010

..... for your mail of 09.09.2009 and the ideas expressed I thank very warmly.
The alternative route in the West was already, albeit in a modified form repeated a theme. We are out in the further discussion have to elaborate.
You will then have the opportunity, your position darzulegen und
zu erläutern. Ich halte eine Trassenabwägung erst dann für sinnvoll, wenn alle entscheidungserheblichen Fakten fachlich aufbereitet sind. Vorher möchte ich mich dazu nicht äußern und bitte dafür um Verständnis.

Diesen Text erhielt ich am 16.September 2009


Ich erinnere noch einmal : BLOG vom 5.Oktober 2009.....

Eine neue Linienführung muß sein: Ab Hortense, in großem Bogen durch einen Einschnitt ins Lippental, durch einen kurzen Basistunnel unter dem Sättele und dem Wackerstein hindurch, a connection to the L 382, \u200b\u200bthe existing chair crate manufacture. Up (possibly three-track development after the tunnel) to the Ruoffseck. On the Swabian Alb on Ruoffseck could split the street and in different route.
• the existing L 230 (some expansion) to the roundabout on the Traifelberg ...
• at Genkingen Undingen and over (possibly new) on the B 313 at today's industrial area Haid (former Barracks) and in the direction Sigmaringen / Bodensee, no longer possible - to be created out / - golf course.
on the Alb plateau and the descent to Pfullingen could at least part of the existing Streets and roads are so not sealed too much scenery and a balance is created or rehabilitated to agricultural land.

..... and how I did this route:

The idea of \u200b\u200bthe "new Albaufstieg" long dormant in me. In the early 70's when I graduated from the Homeland Security Force "5412" as Stuffz a military exercise entrusted with the task seriously, the road from Metzingen to Trochtelfingen hedge, I had this idea that I was released today fascinates and never .

until 1975 that I was through immigration "Lichtsteiner Bürger“.

Schon unter der Ära von Bürgermeister Braun war ich strickt dagegen, daß die Eisenbahn stillgelegt und sang und klanglos herausgerissen wird.
Damals habe ich mich mit ihm öffentlich gestritten und vehement gefordert, die Haltestellen in Unterhausen (z.B. Verlegung des Haltestelle Spinnerei - auf Höhe der Stettenstraße hinter der Tankstelle Sättele) neu anzulegen, damit die Bahn von den Benutzern (Wohngebiet Nord-Ost) besser angenommen wird.

Danke an Alle - für Euer Mitwirken!





0 comments:

Post a Comment